فروش محصولات هات شیپر اصلی

محصولات هات شیپر اصلی و درجه یک

فروش محصولات هات شیپر اصلی

محصولات هات شیپر اصلی و درجه یک

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

سوتین های لاغری هات شیپر اصل نئوتکس 2 لایه با بهترین کیفیت و قیمت09386932322

 

 

اگر شما از جمله زنانی هستید که به محض ورود به خانه می خواهید بند بند خود را باز کنید ، به احتمال زیاد انزوایی که COVID-19 با خود به همراه آورده است برای شما خوشایند است.

در دنیایی که در طول جلسه مجازی شما هیچ کس نمی تواند تشخیص دهد که شما شلوار یا لباس خواب می پوشید ، نپوشیدن سوتین هات شیپر برای بسیاری از افراد گزینه ای نسبتاً بدون خطر - و راحت بوده است.

سخنگوی استئوپاتی استرالیا گفت: "برخی از زنان از پوشیدن سوتین در تمام این مدت کار در خانه کاملاً لذت برده اند و به پزشکان می گویند که در صورت بحث و گفتگو در مورد اینکه آیا هرگز به پوشیدن آن باز نخواهند پرداخت ، بحث می کنند."

"به طور خلاصه ، برخی از زنانی که به کلینیک مراجعه می کنند اظهار داشتند که یافتن سوتینی که برای آنها مفید باشد بسیار دشوار است.

"این یک نکته معتبر است - چرا زنان باید به پوشیدن چیزی بپردازند که ناراحت کننده باشد ، گران باشد بدون توجه به قیمت آن و کمی با گزینه های پارچه ای ، آستر ، زیر سازی ، بالشتک ، بند ، نمایش و لباس طولانی مدت از بین برود؟"

در حقیقت ، اگر فکر فرو بردن در زیر کشوی لباس زیر برای یافتن دوباره سوتین خود را لرزاند ، شما ممکن است وقت آن باشد که به افراد مشهوری مانند کندال جنر پیوسته و بدون  نیم تنه لاغری هات شیپر  در آغوش بگیرید.

در سال 2015 ، سوپرمدل و عضو خانواده مشهور تلویزیون واقعیت گفت که او "واقعاً [نمی بیند] معضل بزرگ بدون بی بندوباری چیست ... من فکر می کنم جالب است و من واقعاً برایم مهم نیست.

"این سکسی است ، راحت است و من با سینه هایم سرد هستم. همین!"

اما اگرچه ممکن است راحت تر باشد ، آیا قبل از اینکه به طور کلی از پوشیدن سوتین دست بردارید ، پیامدهای بهداشتی در نظر گرفته شده است؟

هیچ علمی برای حمایت از استفاده از سوتین و سرطان پستان نیست

سوتین لاغری نپوشیدن چه بخواهید از بی بندوباری خوشش بیاید ، چه تاثیری در سلامت پستان دارد.

دکتر آماندا نیومن از سازمان بهداشت زنان ژان هایلز گفت: "سوتین یک لباس است و نه یک وسیله پزشکی."

"بدون نگرانی از اینکه آیا این امر می تواند بر سلامت پستان تأثیر بگذارد ، می توان سوتین پوشید یا سوتین خود را نپوشید."

دکتر نیومن گفت: یکی از سوالات رایج مردم در مورد استفاده از سوتین ، این است که آیا باعث سرطان می شود.

وی گفت: "هیچ ارتباطی با سرطان پستان وجود ندارد."

"استفاده از سوتین لاغری هات شیپر  مانع سرطان پستان نمی شود و شما را در معرض خطر قرار نمی دهد. هیچ علمی برای حمایت از آن وجود ندارد."

وب سایت شورای سرطان استرالیا نیز در بخش افسانه پردازی خود اظهار داشت که "هیچ تحقیق معتبری وجود ندارد که نشان دهد رابطه ای بین پوشیدن یا نپوشیدن سوتین و ابتلا به سرطان پستان وجود دارد".

بنابراین اگر شواهدی در رابطه با سوتین و خطر سرطان وجود ندارد ، آیا شواهدی وجود دارد که نشان دهد پوشیدن سوتین باعث کاهش افتادگی پستان می شود؟

باز هم وجود ندارد

محققان دانشگاه Wollongong به تازگی مطالعه ای را در مورد آناتومی پستان به پایان رسانده اند ، که امیدوارند برای زمینه هایی مانند درمان سرطان ، جراحی زیبایی و طراحی سوتین مزایای چشمگیری داشته باشد.

یافته های آنها نشان داد که دانش ما در مورد پستان و آنچه به عنوان رباط های کوپر شناخته می شود - بافت همبند در پستان که بسیاری معتقدند اگر بدون سوتین بروید ، می تواند کشیده و افتاده شود - بسیار محدود است.

کتی گاسکین ، تکنسین تشریح ، گفت: "بیشتر اطلاعاتی که ما به عنوان انجیل در مورد آناتومی ساختاری پستان در اختیار داریم ، توسط سر آستلی کوپر در سال 1840 کشف شد."

 


هر زنی می داند که هیچ چیز سریعتر از یک سوتین ناراحت کننده نمی تواند روز شما را خراب کند ، به همین دلیل پر کردن کشوی لباس زیر با گزینه هایی راحت و دلچسب بسیار مهم است. در حالی که هزاران سوتین برای انتخاب وجود دارد ، اما احتمالاً راه سختی را یافته اید که بسیاری از آنها به راحتی ادعای راحتی ندارند.

بنابراین به جای اتلاف وقت و هزینه برای گزینه های ناراحت کننده ، به سراغ بررسی های واقعی خریداران رفتیم تا بفهمیم کدام سوتین ها برای پوشیدن در طول روز (و شب) کاملاً راحت هستند. این سوتین های دارای بالاترین امتیاز ، که در زیر شرح داده شده است ، نه تنها دارای امتیازات تقریباً عالی هستند ، بلکه دارای تعداد زیادی از بررسی های درخشان پنج ستاره نیز هستند.

از سوتین چاپلوس روزمره تا یک گزینه همه کاره قابل تبدیل به یک برلت سکسی ، ما 17 سوتین شیک گرد آورده ایم که به گفته مشتریان احساس بسیار خوبی دارند ، فراموش خواهید کرد که حتی آنها را می پوشید.

این سوتین روان کننده و پوشاننده کامل توسط Spanx بسیار راحت است به طوری که یکی از نویسندگان InStyle گفت که "تمام سوتین های دیگر" را برای او خراب کرد. سوتین راحت همراه با پشتیبانی فوق العاده ، دارای بندهای SmartStretch ثبت اختراع شده است که به طور خاص طراحی شده اند تا هرگز پایین نیایند. در چهار رنگ مختلف وجود دارد و اندازه آن از 32A تا 40DDD است. دیگه چی؟ سوتین بسیار چاپلوس و راحت است ، حتی جنیفر گارنر هم طرفدار دارد! او یک بار به مارک تجاری گفت ، "شما بچه ها نمی دانید که چند دوست من به Bra-llelujah تبدیل شده ام!"

 


سفارش نیم تنه لاغری هات شیپر واقعی برای کاهش سایز سریع و طبیعی

 

 

قیمت گن ساعت شنی جلیقه ای با کیفیت خیلی بالا در فروشگاه هات شیپر

 

  • ۰۰/۰۳/۱۴
  • مهران زلقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی