فروش محصولات هات شیپر اصلی

محصولات هات شیپر اصلی و درجه یک

فروش محصولات هات شیپر اصلی

محصولات هات شیپر اصلی و درجه یک

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

خرید شلوار های لاغری هات شیپر با بهترین کیفیت و متفاوت ترین قیمت در سایت های معتبر 09386932322

لایه بیرونی شلوار با خاصیت دفع آب و مقاومت در برابر سایش مشخص می شود ، در حالی که لایه میانی با مقاومت در برابر آتش مشخص می شود. لایه سوم از الیاف آرامید ساخته شده است که یک فرمول مصنوعی نسوز و ذوب است.

شلوار جدید مناسب انواع فعالیت ها ، از کوهنوردی گرفته تا یوگا است و همچنین برای پوشیدن در هنگام گردش های گاه به گاه مناسب است.

شلوارهای کاملاً متناسب به شما کمک می کنند تا نقص های انسانی پنهان شود. بصری موفق می شود تا شبح را طولانی کند ، تا صدا را پنهان کند. با این حال ، مواردی وجود دارد که شلوار نقص را پنهان نمی کند ، بلکه آنها را نشان می دهد و تصویر را ناقص می کند. چین های روی شلوار لاغری هات شیپر  در باسن یا در امتداد طول پاها تصویر را شلخته می کند. نحوه تعمیر آن به گونه ای که محصول کاملا متناسب باشد ، ما در زیر تجزیه و تحلیل خواهیم کرد.
ایرادات اصلی مناسب شلوار است

نقص و درمان برای فرود لگن

اگر شخصی باسن کامل داشته باشد ، خطوط افقی قابل رویت روی لباس های این قسمت ظاهر می شود. در صورتی که شلوارها راه راه عمودی داشته باشند. در ناحیه باسن ، یک خط منحنی شکل گرفته است ، که کل تصویر را خراب می کند. برای حل این مسئله ، تبدیل الگوی جلوی محصول کمک خواهد کرد. با کمی افزایش پارامترها ، می توان از چنین نقصی جلوگیری کرد.

هنگامی که فردی ران داخلی کامل دارد ، نوارهای افقی در کشاله ران و زیر باسن ظاهر می شود. برای جلوگیری از این مورد ، لازم است که در جایی که مفصل ران را تا حد ممکن محکم می کند ، برش دهید و شلوار هات شیپر را گسترش دهید. این کار روی دو پا انجام می شود.

با باسن کامل در قسمت خارجی پا در شلوار ، یک چین عمودی در درز داخلی ایجاد می شود. این نشان می دهد که پارچه کافی در امتداد خط ران وجود ندارد. گسترش بخش از داخل و خارج به حل مشکل کمک می کند.

همچنین ، شلوار لاغری اغلب روی باسن های باریک ضعیف می مانند. مقاله بزرگ و گسترده به نظر می رسد. برای کاهش محصول ، لازم است بدانید که چه مقدار بافت اضافی باید بین قطعات از بین برود. سپس پارچه اضافی را از دو طرف قطع کرده و الگو را بهم وصل می کنیم.
نقایص فرود و درمان ها

اگر فردی پاهای نازک بلندی دارد ، شلوار حجیم و بزرگ به نظر می رسد. برای حل این مشکل لازم است که دور پا را اندازه بگیرید و آن را با اندازه الگو مقایسه کنید. تفاوت را تعیین کنید ، 1/5 مقدار کل را روی درزهای داخلی و خارجی کنار بگذارید. بنابراین ، می توان عرض محصول را در ناحیه محیط شلوار و روی کل پا کاهش داد.

مهم! تمام تغییرات در پارامترهای محصول بر روی دو پایه انجام می شود تا هیچ تفاوتی وجود نداشته باشد.

در صورتی که مشکل در طولانی بودن محصول باشد. بلند است یا کوتاه. شما باید طول پا را اضافه یا حذف کنید. می توانید آنها را با کمک کافهای کوچک پیچیده اضافه کنید. اگر محصول طولانی است ، طول را فقط از پایین بردارید.
سایر مشکلات و راه حل های احتمالی

اغلب اوقات ، روی شلوار در ناحیه کمربند چین ایجاد می شود. به نظر می رسد شلوار کوچک است. با کوتاه کردن درز وسط شلوار تا اندازه چین می توانید این مشکل را برطرف کنید. و نیم برابر بیشتر کنید.

اگر شلوار به اندازه کافی گشاد باشد ، ممکن است در امتداد لبه جلویی آزاد چین های عمودی ایجاد شود. برای حل این مشکل بهتر است که از پیش آمدگی پشت محصول کاسته شود.

وقتی نوارهای عمودی در پشت ساق نزدیک درز مرکزی و درز دار ظاهر می شوند ، باید به برش کناری توجه کنید. به طور معمول ، این مشکل وقتی خمیده رخ می دهد. برای رفع نقص ، قسمت بالای درز وسط کمی به کنار تغییر جهت داده است. به دلیل آنچه باعث افزایش عرض ناحیه عبور می شود و نقص از بین می رود.

برای ظاهری بی نقص ، شلوار مناسبی برای شکل خود انتخاب کنید. نباید هیچ گونه چین و چروکی داشته باشند. و طول باید با پارامترهای شخص مطابقت داشته باشد. فقط در این صورت مقاومت نخواهید کرد!

 

 

سفارش عمده گن ساعت شنی با قیمت های باورنکردنی

 

خرید شلوار لاغری هات شیپر اصلی با مارک خود هات شیپر

  • ۰۰/۰۲/۰۲
  • مهران زلقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی