فروش محصولات هات شیپر اصلی

محصولات هات شیپر اصلی و درجه یک

فروش محصولات هات شیپر اصلی

محصولات هات شیپر اصلی و درجه یک

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

تاپ ها لاغری هات شیپر چه رنگی چه مشکی بهترین کیفیت و قیمت و دارند 09386932322


قبل از وجود آلاباما چانین به شکل فعلی ، قبل از ژورنال ، استودیو کتاب ها ، DIY Kits ، حتی وب سایت ، ما یک شرکت بسیار کوچک بودیم. هنگامی که شروع به کار برای ایجاد این لباس ها کردم ، بیشتر کارهای ساخت خودم را انجام می دادم. این به معنای خرید تی شرت از فروشگاه های ثروتمند اطراف جامعه (یا هرجایی بود که بتوانم آنها را پیدا کنم) ، شستن آنها ، رنگ آمیزی آنها ، بریدن آنها ، رنگ آمیزی آنها و دوباره دوختن دوباره آنها بهم - همه اینها از خانه من / تولید موقت من است دفتر. بسیار مهیج و نشاط آور و طاقت فرسا بود و من خیلی چیزها را در مورد طراحی (و راه اندازی مشاغل) به روش آزمون و خطا آموختم. سرانجام ، کارمندان استخدام شدند و دفتر تولید ما از خانه من خارج شد و به کارخانه رفت. با این حال ، تلاش های اولیه یک آزمایش روزانه بود.

اولین تی شرت های مردانه با آنهایی که امروز می سازیم کمی متفاوت بود. ما هیچ الگوی واقعی برای پیراهن های مردانه نداشتیم و هر پیراهن کاملاً بر اساس سبک خود تیشرت طراحی ، برش و دوخته شده بود. ما در مراحل ابتدایی توسعه درزهای مختلف ، بخیه های قابل کشش و گلدوزی های ظریف قرار داشتیم ، بنابراین این لباس ها آزمایش هایی در ترجمه های غیر سنتی تکنیک های کلاسیک خیاطی بود و نسخه هایی از برخی از لباس های آلاباما چانین را که امروز می بینید ، تجزیه کرد.

رکابی هات شیپر  در عکس بالا یکی از لباس های خیلی زود من است. این از سه راهی بازیافتی ساخته شده است که با دست رنگ شده (در وان) و جیب آن برداشته شده است. پارچه مخصوص اپلیکیشن معکوس از یک تی شرت بازیافتی (چاپی) متفاوت گرفته شده و همه چیز با دوخت مستقیم به هم دوخته شده است. منظور از زیبایی شناسی این بود که ادای احترام به کوک کاری های سنتی باشد و رنگ ها و سبکی در برجسته سازی بخیه ها وجود داشته باشد. این پروژه ادای احترام به ریشه های ما است ، تأملی در مورد محل رشد آلاباما چانین و چگونگی کمک به شکل گیری شرکتی که امروز هستیم.

وقتی تی شرت بازیافتی برای این کار یا هر نوع دیگری انتخاب می کنید ، به کیفیت پنبه توجه زیادی کنید. به دنبال پیراهن هایی باشید که نرم و لطیف باشند و به راحتی توپ یا "قرص" نداشته باشند. پیراهن های ضخیم کمتر مستعد پاره شدن یا فرسوده شدن سریع هستند. همیشه مطمئن شوید که هر نوع تی شرت بازیافتی را قبل از استفاده از آن شسته اید. این یک سطح تمیز را تضمین می کند ، اما همچنین احتمال کوچک شدن را کاهش می دهد. اگر با تاپ هات شیپر قرمز کار می کنید ، آنها را دو یا سه بار بشویید تا از خونریزی رنگ جلوگیری کند و از مخلوط شدن قرمز با رنگ های روشن خودداری کنید.

اگر تاپ لاغری هات شیپر  بازیافتی جیب دارد ، باید قبل از تزئین آن را بردارید. با دقت و به آرامی از یک درزگیر استفاده کنید تا بخیه های جیب را به پیراهن بریزید. هنگام برداشتن گوشه های جیب ، ایجاد سوراخ در تی شرت بسیار آسان است. گاهی اوقات ، به ویژه با تاپ بلند هات شیپر های رنگی ، یک تصویر "شبح" روی پیراهن پیدا می کنید ، جایی که جیب قبلا دوخته شده است. این تصاویر سایه در اولین تی شرت های ما معمول بود و فکر می کنیم آنها به پیراهن بازیافتی شخصیت می بخشند. ما دوست داریم هر زمان که ممکن است این اشکال را در طرح های خود بگنجانیم. البته ، اگر هنگام برداشتن جیب حفره ای تصادفی ایجاد کنید ، می توانید آن را با یک کوک ساده شلاق ، یک اپلیکیشن یا یک برنامه معکوس تعمیر کنید.

 

 

 

 

 

 

در این پیراهن ، بدن را از بین بردیم ، و خط گردن را همانطور که بود ، رها کردیم. برای این کار ابتدا آستین ها را جدا کنید. با استفاده از قیچی لباس ، هر آستین را در امتداد خط درز با اتصال دقیق به بدن و در امتداد درز زیر بغل ، با دقت برش دهید. برش در سمت آستین به جای بدن. درزهای شانه را جدا کنید ، به جای پشت ، تی شرت را برش دهید. برخی از تی شرت ها با درزهای جانبی ساخته می شوند ، در حالی که برخی دیگر از پارچه های لوله ای بریده می شوند. اگر  رکابی لاغری هات شیپر شما بدون درز کناری ساخته شده است ، می توانید پنل جلو را از پشت جدا نکنید. ما از ظاهر ساختارشکنی بیشتری برخوردار بودیم ، بنابراین قسمت جلویی را از پشت جدا کردیم. ما پیراهن را با استفاده از یک استیچ مستقیم با درز شناور خارجی بازسازی کردیم.

ما برای این پروژه از یک شابلون خوک استفاده کردیم. برای یک استنسیل مشابه ، تعداد زیادی را در انتشارات Dover مرور کنید. آنها صدها استنسیل را در هر تعداد و اندازه ای ارائه می دهند ، بنابراین تعداد بی نظیری از گزینه ها را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین می توانید از یکی از استنسیل های موجود در بخش Maker Supplies + Stencils در وب سایت ما استفاده کنید. پست DIY Stenciling ما در مورد چگونگی استفاده از استنسیل برای تزئین لباس های شما ، به علاوه چندین گزینه تهیه استنسیل ، دستورالعمل ارائه می دهد. شما این توانایی را دارید که با استفاده از تکنیک های گلدوزی مورد علاقه خود ، پیراهن خود را به دلخواه یا به دلخواه تزیین کنید.

تاپ لاغری هات شیپرز در اینجا نشان داده شده است ، اما هنگام ایجاد نسخه زنانه ، تکنیک های آن یکسان است. این یک پروژه عالی برای کسانی است که می خواهند پیراهنی را که از بین می رود در یک کشوی اتاق خواب تزئین کنند یا برای کسانی که می خواهند  تاپ لاغری  لکه دار یا پاره شده نجات دهند. برای ما ، این پروژه نگاهی عاشقانه به مکان شروع و میزان پیشرفت ما است.

با استفاده از این مقاله ، می توانید پوشاک های پوشیدنی ایجاد کنید تا مشاغل خود را تبلیغ کنید یا حتی یک رویداد خانوادگی را بیش از پیش خاص کنید. برای تهیه هدایای شخصی وقت بگذارید و از نتیجه نهایی خود مردم را بخندانید و یا اشک شوق گریه کنید. تنها چیزی که برای پایین آمدن و خلاقیت پارچه نیاز دارید کاغذ انتقال مناسب نوع کار مناسب (تاریک ، روشن ، براق ، A3 یا A4) ، رایانه شخصی ، چاپگر با جوهر معمولی و اتو ... و البته یک خیلی تخیل همچنین می توان از آن با استفاده از دستگاه پرس گرم استفاده کرد.

تا وقتی که از این 10 اشتباه رایج هنگام استفاده از کاغذ انتقال خودداری می کنید ، نباید خیلی اشتباه کنید:

 

 

 

رکابی هات شیپر با بهترین درجه کیفیت و کم ترین قیمت

 

 

 

خرید گن ساعت شنی تاپی اصل و عمده  فقط از فروشگاه هات شیپر

 

  • ۰۰/۰۳/۰۲
  • مهران زلقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی